6.5.10

《I feel the earth move》

I feel the earth move under my feet(重复)
我感觉脚下的地在震动
I feel the sky tumbling down
我感觉天空要垮落
I feel my heart start to trembling
我感觉心开始颤动
Whenever you‘re around
每当你在身边
oh baby when I see your face
噢 宝贝 当我看到你的脸
mellow as the month of May
随着五月的到来而圆润
oh darling I can't stand it
噢 亲爱的 我受不了
when you look at me that way
当你那样看着我
I just lose control down to my very soul
我的每个灵魂都失去控制
I get hot and cold sll over
我浑身滚烫又寒冷
I feel the earth
我感觉地上

1 条评论:

匿名 说...

O小姐把这首歌曲演绎得丝丝入扣。。。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...